En natt på akuten.

Nu är man äntligen hemma efter ett gäng timmar på akuten. Det är min mage som är problemet. Jag har jätte stora smärtor i mage, kallsvettas och kräks flera gånger. Det har varit ett återkommande problem de senaste 18 månader ungefär. Idag var det sjukt jobbigt och  ont, värre än vad det brukar vara. Först fick jag två tuggtabletter som skulle lugna magen och en bedövande gel. Vilket inte hjälpte alls.  Sen fick jag en spruta voltaren maxdos i skinkan, det gick en timme och jag hade i princip fortfarande lika ont. Fick en maxdos voltaren till, i andra skinkan. Efter ungefär en timme till kunde jag andas lungt och sitta typ rakt. Tanken på att få sova, var äntligen snart möjlig. Ska nu få tid till ultraljud o så, så vi äntligen kan ta reda på vad som e fel.  Fick med mig lite morfinpiller hem så nu ska det nog inte bli några problem att sova :)
 
Kram från nålkudden Beathe <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback