Dagen idag

Sitter nu skönt lutad bakåt i soffan och kollar på Room Service :) Mysig serie det där alltså :) Idag har jag gjort klart två väskor, den rutiga och röd tex, som jag nu i efterhand kan tycka att blev lite för hög.. men men snygg ären ändå ;) Har oxå varit på möte/AW med festgruppen, Friskis & Svettis Eskilstuna fyller 30 år i år och vi ska ha en hejdundrandes fest den 6 oktober för ALLA medlemmar, underbart va? :), Kan säga att festen, hela dagen faktiskt, kommer bli så bra :)

Nu e man ganska så trött, men ska kolla på lite mer tv innan lägg dax. Imorgon ska det sys lite väskor :) Det är stortsett bara det jag gör nu för tiden :P Ska värda lite på friskis oxå, där jag ska lämna två specialbeställda väskor :)

Tills imorgon mina vänner, ha't gött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback