Goooooood Moooorgooon!

IOdag var det skönt att gå upp, för första gången sen vi flyttade in i huset! Igår var den värsta kan jag ju säga!! Att vakna till 14,1grader i sovrummet, och resten av huset för den delen, är INTE kul!!! Jag hatar att frysa, det är absolut nått av det värsta jag vet! Men idag var det 19,4grader :D Så mycket bättre :D  

Idag ska jag fokusera fullt på att få klart mitt kontor! Jag har 13 tavlor som måste vara klara på torsdag!!! Och jag kan inte fokusera om kontoret inte är klart. Jag behöver verkligen ett ställa att jobba på nu när det är så mycket som ska göras! Men förhåppningsvis blir det klart idag nånggång, och jag kan börja jobba redan ikväll :)

Så innan det blir några nya kreativa alster eller husbilder här på bloggen, bjuder jag på en gammal låt från min tid på högstadiet :) Sisqo- Thong Song. 

Hoppas alla får en underbar dag! Puss o Kram till alla er från mig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback