1 Mars

Gud va tiden bara flyyyger iväg. Idag är det 1 Mars, vilket betyder att idag hängs mina tavlor på Friskis & Svettis Eskisltuna :)  Så är ni nyfikna på att kolla, kika förbi där i Mars :) 

Jag sitter på  friskis just nu och väntar på att kansliet ska bli klara med sitt möte.  Ca klockan ett(kanske blir tidigare med tanke på att jag är här nu redan :P )   ska jag träffa Sara, och då ska vi hänga upp mina tavlor :)  

Här är en beställning jag hållt på med i veckan.  Här är den inte klar än,bokstäverna har inte fått sina färger än.  Det roliga här är att man ser tavlan jag målat över igenom det vita :) Man såg det lite bättre i verkligheten. Så där har jag en ny tavel idé :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback