Sunday sunny sunday

Helt otroligt hur snabbt veckan har sprungit iväg.  Jag har jobbat på bra denna vecka, även helgen :)  6st nya illustrationer är klara :) 

Jag gick ju ut o satte mig för o rita i veckan, och VA skööööönt det var! Varför har jag inte gjort det tidigare?? Men såklart dagarna efter så var det dåligt väder. Så  har inte suttit ute sen dess. Men idag är bra väder igen :D så nu ska jag bege mig ut för att rita :) 

Detta ser jag när jag sitter ute o ritar :) Inte helt fel. 

I veckan som kommer, kommer det bli mycket jobb, men jag har jobbat på såpass bra att jag ska ta mig tid att umgås med lite vänner, ta en vända i Parken Zoo (har inte varit där än i sommar :O  Skandal!! Mitt barndomshem <3 ) kapten röd konsert, födelsedagsparty och födelsedagskalas för min systerdotter som blir hela 2år :D  Så kommande vecka blir allt annat än lugn :P  

Nä nu ska jag ut o jobba lite, göra mig förtjänad av en lugn?!? helg... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback