När man fastnar får man göra annat.

Hej mina fina :) 

Äntligen har det börjat lossna lite. Har ju ett beställnings jobb som ska vara klart senast 6 augusti, och det jag har ritat tills nu har inte blivit bra. Men nu känns det som att det har lossnat lite och det börjar bli som jag vill :)  Så skönt!

Under tiden när jag fastnat med beställningsgrejen har jag jobbat med smyckeskollektionen till Pink Passion 2012 :) Gjort lite prover o så. Det är ju inte alltid det man ser för sig i huvudet blir lika bra i verkligheten, därför har jag gjort en del prover. Har fler att göra. Men försöker oxå begränsa mig något.  Vill inte ha en kollektion på 100 olika produkter. Det blir helt enkelt för mycket att göra  :P   Så det gäller att hålla tillbaks lite :P 

Pink Passion för er som inte vet, är mitt bidrag till kampen mot bröstcancern. All vinst från kollektionen går till Bröstcancerfonden!  Kollektionen 2012 kommer inehålla smycken och tavlor. Det blir en utställning i Eskilstuna under oktober månad. Har man inte möjlighet att komma till uställningen så kommer kollektionen finnas att köpa här på bloggen.  

Pink Passion 2012 prover.

Nu ska jag jobba vidare!  Ha det underbart ni :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback