En ny Jenny?

God kväll bloggläsare :) Vilken underbar kännsla med ett nytt år. Det känns alltid som man har en ny start. Som att man kan göra om det som inte blev bra förra gången. En frisk ny känsla helt enkelt :) 

Jag sitter här nu och tänker börja på första bilden för i år, 2012 :)  Men har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska rita. Jag vill ju börja på Kapten Röd tavlan, sen har Kenneth, en gammal kollega från Parken Zoo ett önske om att jag ska rita av honom oxå :)  Vilket jag absolut vill göra. Men just nu lutar det mer åt en nya tavla på Jenny. Alltså den tjejen är så otroligt vacker! Jag blir så inspirerad av henne! Så egentligen velar jag inte så mycket, det kommer bli en nya tavla på Jenny, som första tavla 2012 :D Lite tråkigt att hon tagit bort sin Facebook bara, där alla übersnygga fotton på henne var.

Här är tavlan på Jenny, som jag gjorde 2011. En tavla jag är jättenöjd med :) Det är inte alltid man lyckas med sin vision. När man är så otroligt inspirerad och har en klar bild i huvudet, kan det lätt bli platt fall. Men jag är så glad att det blev så bra som det gjorde :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback