En tisdagslista.

VAD ÄR DINA 5 VIKTIGASTE 2DOS DENNA VECKA? Göra smycken till Pink Passion 2012 kollektionen. Spika lokal till Pink Passion 2012 kollektionen. Rita. Städa kontoret och bankmöte.

VEM INSPIRERAR DIG MEST? Det är ju lite olika från tid till tid. Men en som oftast inspirerar mig när jag känner mig förvirrad och inte har nån bra ide, det är Masuimi Max. En otroligt vacker modell, pinup och lite annat.

VAD ÄR DET ABSOLUT BÄSTA DU VET? Att få rita, sy och måla :) Och vi får inte glömma MUSIKEN!! :)

HUR KÄNNER DU DIG NU? Mätt :P höhö

BÄSTA FILMEN NÅNSIN? Jag är sjukt dålig på o komma ihåg filmer. En av mina favoriter är Dirty Dancing, det är nästan ett måste! :)  Jag gillar inte chickflicks alls!! Men den är otrolig mysig!  

VILKEN ÄR DEN VANLIGASTE FÄRGEN PÅ DINA KLÄDER? Förutom rutigt i alla möjliga färger :) Älskar rutigt! Så är det svart, vitt och rött. Samma färger som går igen i min konst och i inredningen i hemmet :) 

VAD ÄR DET VACKRASTE DU VET? Kärlek måste nog det vara! :) 

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Mjölk! :) 

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU? Ett större kontor/atelje!! :) 

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? Måste nog vara bankmötet :)

VAD LÄNGTAR DU EFTER? Nya skor!!! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback