Hej Hopp :)

Äntligen är vi inflyttade i huset :)  Lägenheten är städa och överlämnad till nästa familj :) Så nu kan vi fokusera 100% på huset :)  I brist på bredband så har det varit tyst lite över en vecka på bloggen, men det är över nu :)  Huset är så stort, och gud va bra det kommer bli när det är klart :)  

Vi lever i ett smärre kaos, kartonger o grejor över allt. Men så lär det väl va en stund :)  Förra veckan målade jag klart mitt kontor/atelje :)  Nu ska bara alla grejor på plats på väggar och i lådor :) Det lär nog bli klart idag hoppas jag :) 

På denna veckas lista står det: 
  • Måla biblioteket vitt, fixa lister till hörnan där det fattas, ställa iordning hyllor och alla böcker.
  • Göra klart kontoret.
  • Måla taklisterna svarta i walk in closet.
  • Måla grovköket, väggar och tak, vitt. (kanske)
  • Måla sovrum vitt. (kanske)
  • Måla köket vitt.
  • Måla lite möbler vita.
Jag vet inte vad jag hinner med i veckan. Men hoppas att det mesta hinns med :) Listan står efter vad som ska göras först.

Jag hinner inte lägga in en massa bilder på huset här, just nu.  Men på styleroom kan ni kolla på massa fotton av huset :)  Det fattas några rum, men det fixar jag i veckan.   Här kan ni kolla på bilderna: http://www.styleroom.se/album/31131 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback