God Morgon sötisar :D

Här packas det och spelas Gavin DeGraw på högsta hugget :) För om ni skulle ha missat det så flyttar vi till vårat hus imorgon :)  Äntligen :)  Inte för att vi har fått vänta så jättelänge egentligen, 35dagar bara. 13januari var vi på visningen, två dar senare var huset vårat :P 

Nu har jag tömt minneskortet till digitalkameran oxå :) Så imorgon ska det fottas som bara den! Det ska fottas från alla hörn! Både för vår egen del, så vi kan se hur det va innan vi renoverade, och för eran skull så ni ska få se vårat hus :D Våran oslipade diamant :D 


Hittade en bild på ett kök på styleroom ( min nya favoritsida! får inget annat gjort om dagarna typ :P Bara surfar runt där o letar inspiration :D höhö) som i princip är likadant som vårat, man skulle kunna tro det va samma fast med lite andra färger :P och vi har IKEA's STÅT luckor istället :) 

Vårat kakel i köket e ju tegelfärgat, så det ska målas. Jag hade i princip bestämt mig för att vi skulle måla rött. Men sen såg jag denna bilden och det e så fräscht o snyggt med vitt! Men vi ska ha både tak o väggar vita i kök/vardagsrum.  Då skulle det ju egentligen va snyggt o bryta av med rött.  Gah vilken beslutsångest jag har!!!

Nej jag har bestämt mig. Det blir rött.. eller? kanske jag ska ha vitt?  Nä vi kör på rött! Eller kankse svart, det e ju oxå snyggt! Men golvet ska ju oxå va svart...  Vitt kakel o röd gardin?  Rött kakel o vit gardin?..   Konstigt nog så skrattar bara Daniel av/åt mig när jag förklarar för honom om mina stora problem :P Hahahah.  Kan inte förstå varför?  Så frågan återstår vitt, svart eller rött kakel i köket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback