Augusti redan...

God kväll :) 

Lite dåligt bloggande dom sista två dagarna, har haft problem med min dator. Den har vägrat surfa på nätet även om den har sagt att den har internetåtkomst.  Instalerat om lite drivrutiner, då funkade det en stund sen dog det igen. Datorn är inte ens ett år gammal. Då blir man lite bitter.  Men nu funkar det igen :)  Så bara att hålla tummarna för att det fortsätter så :) 

Annars så går det framåt med arbetet  :)  Beställningsjobbet som ska vara klart på måndag är i princip klart :) Nä väntar jag bara på feedback,  skickade mailet med resultatet för snart en vecka sen utan att få nått svar tillbaka, så vi får se hur det blir.  Till Pink Passion 2012, rosa bandet utställningen, har jag bara några få bilder kvar att göra :)   Utställningen som börjar om fyra veckor har jag mer kvar att göra på, ungefär tio tavlor till... så känner väl av stressen lite kan man säga :P 

Utställningarna i November och December tar jag det fortfarande lite lugnt med. November utställningen ska vara nya tavlor, medans den i december är en med tavlor jag gjort tidigare i ett o samma tema. En tjej, en otroligt vacker tjej. Jenny.  Hon är lite som min musa kan man säga :)  Så det ska bli kul. 

Jag har oxå en sak till på G som ska va klart så snart som möjligt. Kul o göra en ny, sist jag gjorde det var 2008.... oj va tiden går snabbt... 

En tavla som ska vara med på utställningen i oktober :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback