Förberedelser...

Inför Pink Passion 2011. Oktober månad är snart här. Månaden som är rosa. Månaden då man kan köpa rosa band till intäckt för bröstcamcer forskningen. Jag har tidigare år haft utställningar o så under oktober månad, där alla intäckter gått till bröstcancerfonden. I år blir det tyvärr ingen utsällning. Men det betyder inte att jag inte kommer bidra med något. I år kommer min kollektion Pink Passion 2011 innehålla smycken, lite kläder och några tavlor. Alla produkter kommer ni kunna köpa via webshoppen www.b-love.se och här på bloggen. Kollektionen lanseras 1 oktober.

Jag hoppas ni kommer gilla kollektionen, och vill vara med och stödja utvecklingen i bröstcancerforskningen.

Här ser ni ett smakprov på smyckeskollektionen. Bilden är lite suddig, men just nu gör inte det nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback