En bok med alla minnen..

Jag sparar på allt. Alla små lappar från kompisar. Alla bio biljetter, gamla vykort och brev. Allt som på nått sätt har minnen kopplade till sig. Jag har högar som ligger överallt och "skräpar". I olika lådor, i hyllor, påsar och kartonger.

Jag har nu köpt en pärm där allt ska limas in! Där alla minnen får samlas på ett ställe. Min pärm är snart full, och jag har såååå mycket grejer kvar som ska limmas in. Det lär ju bli 3-4 pärmar till ;p  Men det gör inget  :)  Det är så mysigt att sitta vid skrivbordet med alla dessa olika lappar, brev o bilder och klistra in dom. Få minnas alla goda, och mindre goda minnen.

Jag har köpt min pärm på Åhlens för 95kr. Man köper till lösa ark, 10st för 45kr, dom finns både som vita och svarta. Så är du som jag o sparar på sånt, köp en pärm o sammla allt på samma ställe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback