Packa packa packa :)

På måndag (kväll) börjar vi flytta :) ÄNTLIGEN! Vad man har längtat efter denna dag :) Nu håller vi på o packar det sista, eller Daniels grejer kan man väl säga :P Ni ska bara veta hur mycket jag planerar i  mitt huvud just nu :P Hur alla rum ska bli, vilka saker som ska vart. 

En grov skiss: 

Lilla hallen: Lång smal spegel från Ikea. Lack hylla från IKEA. Krokar att hänga kläder på. Nån skohylla, vi har inte riktigt bestämt oss för vilken det blir än. MEn den kommer säkert oxå från IKEA :P

Stora hallen: En hel vägg kommer gå åt bara skor :) Min ca 100 par skor ska stå på display :D som i min förra lägenhet :)


Andra delan av stora hallen ska vi placera x antal Billy bokhyllor, der ska alltså våran bibliotekshörna bli :) Några bokhyllor kommer oxå stå ut ifrån väggen så man ser baksidan, den ska vi då tapetsera med en otroligt cool svart vit tapet. Motivet är bokhyllor fulla men massa gamla böcker :) Kommer bli riktigt coolt :) På golvet ska vi ha en stor svart "hårig" matta med två st Tirup fåtöljer från IKEA. Så det kommer bli en riktigt mysig bibliotekshörna :)

Köket:  Lack hylla från IKEA. Köksmöbler från IKEA. Och en tv, annars kommer jag inte göra nån mat  :P hehe
Mitt kontor: Alla mina konst grejer såklart :) och förhåppningsvis snart två st skarbol fåtöljer, från IKEA, till min mötes hörna på kontoret :) 

Sovrumet: Min smides säng såklart :) klädföråd. Och min gamla gungstol :) 

Vardagsrummet: Världens mest UNDERBARA snygga soffa :) Tv och möjligens molles bur. Här under ser ni våran soffa, som flyttar in hos oss i börjam på desember  :)

Kommentarer
Postat av: Fåtölj

Hej, Jag säljer skarbol fåtöljer från Ikea, endast ett halvår gamla för 1000kr styck...detta pga flytt.. Som nya...maila om du är intresserad

2011-11-28 @ 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback