Otroligt vackra Jenny!


Jag
sitter här och ritar :D Vilken kännsla, att äntligen få sätta sig vid ritbordet (okej jag ljuger, skrivbordet) och rita igen efter månader utan möjlighet! Och det kan ju inte bli så mycket bättre när det är en bild på snyggaste tjejen jag känner, Jenny, som ritas. :) 

Jag sitter och gör en skiss som kommer bli en STOR tavla sen :) (typ 70x100cm eller kanske ännu större). Jag såg en bild på Jenny för några månader sen som bara skrek till mig! Jag blev så otroligt inspirerad av bilden! Och Jenny är så otroligt vacker, så hon är inspirerande bara hon :) Sen dess har jag längtat till då jag äntligen skulle få göra min tolkning av den :)  Så jag hoppas slutresultatet blir bra :D 

En liten preview ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback