Hyllplanen tog slut.

skohylla
Jag har idag fixat med skohyllan i nya lägenheten. Men hyllplanen tog slut, så nu ser det ut så här. Det kan det ju inte göra,  jag har ju mer skor ju :P 

Det tråkiga e ju bara det att det är så gamla skåp. Och hålen i sidorna är platta. Inte runda. Nej platta. Vi har varit runt o kollat i byggvaruhandeln efter platta hyllhållare, men det finns inte att få tag i. Har surfat som en tok efter det på nätet  men hittar inga!!!  Jag har 15 extra hyllplan som jag köpte när jag bodde i förra lägneheten, men där var det relativit nya garderober. Där var hålen till hyllhållarna runda. Så här står jag med 15st hyllplan men inga hyllhållare som funkar :/  Otroligt störande måste jag säga. Det får nog bli en vända till hyresvärden imorgon och kolla om dom kankse har extra hyllhållare! Eller om man får borra hål så dom runda funkar.  Dock är skåpen så porösa så känner egentligen att det är en mindre bra ide.  Men lösas på nått sätt måste det göras. Jag måste ju få plats med alla mina skor :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback