Födelsedag!

Idag är ingen vanlig dag, det är min födelsedag ;)  
Vakna med huvudvärk och ont i ryggen. Hur kul är det på en skala egentligen? Jaja.... Det går väl över får vi hoppas :P  Idag ska jag fortsätta plocka här hemma. Det e ju kvar massor att göra och torsdag kväll måste allt va klart. I helgen ska vi ha fest och familje"kalas".  Då ska allt va klart, så är det bara! :P  Så det blir ingen lugn dag direkt. MEn jag ska roa mig lite oxå :)  Ska umgås med min finaste Tiina och hennes lilla Tyr, som jag inte träffat än. Kommer bli mys :) 


Kommentarer
Postat av: Fåtölj

Har du köpt dina fåtöljer... Jag säljer ett par exakt sådana( skarbol från Ikea, gråa . Detta pga flytt) endast 1000 kr styck. De är som nya endast ett halv år gamla.. Maila om du är intresserad

2011-11-28 @ 15:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback