*Varning* Norska :P

Norge er sjokkert! Hvorfor? Jo for att de ikke gick videre i grand prix! Men HALLO!! Trodde dere att dere skulle gå videre med det bidraget???!?!?  Den hade ingenting i Eurovision og gjöre om dere ville vinne!! Förste gangen jag hörte låten visste jeg ikke va jeg skulle gjöre, for den var så sykt dårlig! Dårligste låten jeg noensinne hört tror jeg!! Hva tenkte dere på når dere stemte på denne låten??! Nei Norge nå får dere skjerpe dere!!

Jag tycker absolut inte saade behöver vara orolig för att han inte ska gå vidare. Han kommer aldrig vinna, men han kommer va med i finalen!

Kommentarer
Postat av: Missell

Til din opplysning ble svenskene også sjokkert.. Smartass.

2011-05-12 @ 01:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback