JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

JAAA!!!!  Vet ni hur glad jag är nu??  Kommer ni ihåg att jag sökte till plugg? Det gör jag :P hehe :P  Jag möttes av ett brev från skolan när jag kom hem idag, ett bra brev! För JAG KOM IN :D Jag e så glad!!!  Så det betyder att dom problemen jag hade med at skriva det där brevet, slutade i nått bra iallafall :) Jag var å rädd för att brevet inte sulle va bra nog!  Jag hade för mig att man skulle på intervjuer först innan dom gick vidare igen. Men tydligen e jag så bra så jag ska slipper den, hihi ;)    Gud va kul! Jag e såå glad :D Wooohohoohoooooo :D Detta kommer bli såå kul!

Nu ska jag göra klart en beställning. Sen tänkte jag lägga mig, ska upp tidigt igen så :)  Sov så gott nu mina underbara läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback