En lista

 

Tänkte ni skulle få lära känna mig lite bättre :) Så här kommer en liten lista :)  (jag är en liten list sucker egentligen :P )

 

 

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Hmm.. det beror väl på hur man tolkar riktigt kär. Men det är tre riktigt speciella, som alltid kommer finnas med i mitt hjärta oavsett va som händer!
Vad tycker du om kärlek? Älskar kärlek, mitt liv är fullt av kärlek :)
När kramade du någon sist? Idag :) Och det var Mia, som är hemma i stan bara ett par dagar.
Saknar du någon speciell person? Ja! Saknar många!!!
Har du svårt för att bli kär? Både ja och nej!
Är du singel? Jupp :)
När fick du senast en komplimang? Idag :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej.
Hånglat med nån riktigt ful: Det kankse man har, men har förträngt det :p
Hånglat med fler än 50 pers: Det har jag nog.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Det har man kankse oxå :P
Gjort något riktigt dumt? Dumt? Jag gör aldrig nå dumt ;)
Gjort något du verkligen ångrar? Det gör det nog, men inget jag kommer på nu. Jag väljer att stå för det jag gör, det kan vara dumt men gjort är gjort. Då är det bara dumt att ångra och elta.
Åkt ambulans? Ja, en gång. Leffe hade ramlat och slagit upp huvudet, jag var så otroligt rädd för att förlora honom!  Men det gick bra! Tack gode gud!
Gjort nåt olagligt? Ja, massor :P  Nädå, men det är olagligt att skriva och prata ett annat språk än svenska i sverige. Det visste ni inte va?
Fått din mamma att gråta? Ja det har jag. av olika anledningar antar jag.
Slagit ner någon? Näe. Har väl bråkat lite, men inte slagit ner någon.
Skämts över dina föräldrar? Det gör väl alla tonåringar? :p
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja! Menar jag det inte så säger jag det inte!!

Tar du droger? Aldrig hänt och kommer aldrig hända!
Dricker du? Ja det gör jag, men jag var 20år innan jag var full första gången! :)
Vilka kläder sover du i? Hipsters.
Vad hatar du verkligen? Jag gillar inte att använda det ordet egentligen. Tycker det är för hårt! Men har svårt för människor som är elaka.
Varit kär? Ja! Just nu är jag kär i Kettle bells'en :P
Är du ensam nu? Jepp, lägg dax strax :P
Vill du gifta dig? Ja det vill jag. Nån dag  :)
Vill du ha barn? Nej, nej, nej!!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Förutom jag så var det Johnnie och Simon.
Såg dig gråta? Jo det var min moster den dagen jag åkte hem från norge, nu senast.
Fick dig att gråta? Christina Aguilera.
Du delade en dricka med? Daniel eller Sandra i fredags.
Du gick på bio med? Syrran och hennes pojkvän har jag för mig.
Skällde på dig? Har inget minne av att nån har skällt på mig på flera år typ :P Men säkert mamma :P  hehe
Sa någonting till dig och vad var det? Maria sa vi hörs imorgon.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Har blivit lite tårögd men inte gråtit.
Kramat någon? Ja, flera stycken faktist :) Jag e ju kramig av mig :)
Pussat någon? Ja :)
Köpt någonting? Lite grejer till företaget :)
Sjungit? Ja, varje dag :)
Saknat någon? Ja!

JAG HAR:
Digitalkamera? Jupp.
Systemkamera? Nej, men snart :)
Telefon på rummet? Vilket rum ;) Har telefoner så det räcker åt alla rum :)
Egen dator? Ja det e klart.
Bra kompisar? Ja, Underbara vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback