En halv mil.

Precis varit ute på promenad och som en liten belöning köpte jag Blondinbellas nya tidning Egoboost. Hade inga större planer på att köpa hennes tidning egentligen.  Men när jag fick veta att det var en tidining med fokus på kvinnor/tjejers företagsamhet så ändrade jag mening. Jag blev lite överraskad då jag såg att tidningen är på 176sidor! Jag hade sett för mig en tidning mer som typ veckor revyn (inte innehållet o så men formatet på själva pappersupplagan, mer som en liten veckotidning lixom) Men när jag öppnar tidningen förstår jag ju hur dom har haft råd att trycka upp en så tjock tidning, eller haft innehåll till den tjockleken. Det heter rekklam! Reklam i massvis! Dom första 12 sidorna är bara reklam, tidningen börjar först på sidan 13...  Men det behöver ju inte betyda att tidningen är dålig för det! Det lilla jag har bläddrat så ser det faktist bra ut :) Men jag återkommer med en recension :) 
Egoboost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback