Day 01 - your favorite song

Day 01 - your favorite song

Jag har otroligt många favorit låtar! Olika låtar till olika humör man e på. Så det är svårt att välja en. Så ni får två stycken men lite olika inriktingar. Två av mina favoriter!

We belong to the music - Timbaland fest Miley Cyrus
Jag älskar den här låten just för texten i refrängen: We belong to the music, we don't answer to you!  Det är lite av ett motto jag har i livet egentligen :P


I don't care - Fall out boy
Denna låt älskar jag! Och man blir så pepp av den. Speciellt om du har motgångar i ditt liv eller folk runt dig som är jobbiga.
I don't care what you think as long as it's about me, The best of us can find happiness in misery!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback