Bitter? Långtids förbannad?

Joråsåatte...jo så ja så ehm... Tjurig, bitter, ilska, förbannad, arg, hat och galen det är några ord som just för tillfället beskriver Molle! Han är inte glad på mig kan jag lova!  För er som inte vet vem Molle är så är det min svarthuvade vitbukspapegoja. Han har varit hos min pappa några vecor, jag lämnar han alltid ute hos pappa när jag ska åka bort en lägre tid. Jag hämtade hem honom i söndags, alltså för en vecka sen. Först blir han jätte glad, sen inser han att vänta nu, du har varit borta länge! Jag hatar dig! Och då är han bitter och förbannad några dagar. Men oftast inte så länge som en vecka, det brukar gå över efter 3-4dagar. Men nu har det gått 8dagar och han är fortfarande jätte förbannad på mig. Nu, hoppar han ner från pinnen o springer in i sitt hus, normalt?!?, när jag kommer in i rummet :P Sen om jag kommer för nära buren då puffar han upp sig och man ser ilskan i hans ögon! Det ser man på bilden här under! Så man får ju bara hoppas på att det går över snart :P  hahah

svarthuvad vitbukspapegoja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback