Hör och häpna!

Jag var nere på stan i dag för att fixa lite grejer, och för att köpa nya skor. Jag behöver verkligen nya skor! Jag har lixom inga vardagsskor förutom mina jympaskor. Och det finns gränser för hur snyggt det är, det passar ju lixom inte till allt :P Så jag gick ner på stan med en tanke att jag skulle köpe ett par vardagsskor, med klack, typ svarta ankelboots med medelhög klack. Men jag hittade inte ett enda skopar som var i närheten av det jag ville ha!  Jag hittade inga skor som var min stil alls. SÅ hör och häpna jag gick hem utan att ha köpt nya skor!!! Hur ofta händer det lixom? Att jag går till stan med ett syfte att köpa skor och kommer hem utan :O Tror aldrig det har hänt!!! hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback