Gojane.com #1

Det är farligt att kolla på www.gojane.com!  Jag hittade 107 par skor jag vill ha! Är det ens möjligt? :P  Att jag inte har köpt nya skor sen i höstas har inget med det att göra ;P  Absolut inte! :P   

Jag tänker nu bjuda på lite skoinspiration från gojane.com :)  Tycker det har varit för lite skor/skosnack i min blogg senaste tiden så det löser vi nu :D

Enkla röda platå, snygga!             Så snygga i sommar!                 Så cool klack!
Snygga skor att ha i sommar!    Röda skor är alltid favorit!         Skor i nude är en ny favorit :)
Här är klacken jag diggar igen!   Silver skor har jag inte, så det behövs!  Snygga platådojor med zebra mönster!
Guldiga glittriga skor, vill ha!      Enkla röda siden skor, schnygt!   Dom här till en snygg svart klänning! HIT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller med dig :) Dom har väldigt mycket fint där :) Fick hem ett paket därifrån för några dagar sen. Bland annat dom röda pumpsen. Blev lite besviken för dom var lite liten i storleken så jag vet inte om jag ska behålla dom eller inte. Syrran skulle säkert bli glad om hon fick dom, hehe :)

2011-04-12 @ 18:31:45
URL: http://sandybelles.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback