God morgon!

Good morning bloggossvären, how ya doin? :)  Gud vad jag har drömt mycket konstigt inatt!! Den sista handlade om att jag var på onoff fem minuter innan dom stängde och sulle köpa en MAC, till ca 22 000kr. Jag hade inte ens pengar till hyra så jag vet inte egentligen hur jag tänkte där... :P  Sen böjade jag typ "bråka" med säljaren för jag ville veta vad det kosta med olika stor skärmar men han ville inte berätta, eller så visste han inte och ville inte ta reda på det.. hehe det var lite jobbigt när man vet man bara har fem minuter på sig innan affären stänger och så vägrar säljaren hjälp lixom :P  så jag gick till slut med på att ta den som var 21tum, så jag gick därifrån med en sprillans ny MAC. :) Så vaknade jag och insåg att nä här finns ingen MAC, vad tråkigt! :(  Nån som vet hur man somnar om och fortsätter drömma samma dröm? ;P

Det kommer bli en MAC nån dag!  Men just nu fnns det inte 20 000kr att lägga ner på en dator :/  Men nån dag!  ÄR man konstnär och designer så finns det inte mycket annat o välja på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback