Nu kan alla köpa mina tavlor!

Eller nästan iallafall :)  Eftersom min såg är ute på resande fot fortfarande, så kommer jag nu börja handmåla min motiv på A4 och A3 papper :)  Vilet oxå betyder att priset kommer bli billigare! Är inte det bra?! :)  Ni kommer i princip kunna beställa alla mina motiv som A4 eller A4, men vissa har fel proportioner så dom kommer inte göras, eller så kommer jag göra om dom lite så det passar. Priserna kommer bli 200kr för A4, och 300kr för A3! Det är ju absolut överkommligt för en handmålad bild :) 

Alla dessa ni ser här under kan ni alltså nu köpa som A4 och A3. De finns oxå andra färger att välja på om du skulle vilja ha det! Lämna en kommentar här, eller skicka iväg ett mejl till [email protected]

En tavla målad i akryl. En Röd Sko.Tavla målad av Beathe LindbyeTavla målad av beathe lindbyeTavla målad av Beathe LindbyeTavla målad av Beathe LindbyeTavla målad av Beathe LindbyeTavla målad av Beathe LindbyeTavla målad av Beathe LindbyeMålad av Beathe LindbyeMålad av Beathe LindbyeIt's all about Lolly av Beathe Lindbyepin up, pinup, pinuppa by beathe lindbye  www.b-love.seMålad av Beathe Lindbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback