Min Dröm!

För ett par år sen var min dröm att starta eget, att få sälja min konst till flera än bara familj och vänner. Att starta en egen webshop var då den stora drömmen. Det var mitt sora mål.  Jag satt  för ca ett år sen med affärsplanen och frågor kring vad min dröm var, och vad jag hade för möjlighter att utveckla företaget ännu mer i framtiden. Jag tänkte då att webshopen räckte, det var ju min dröm. Men sen började jag fundera lite på vad som skulle kunna vara en ännu större dröm, eller bara en riktning att utveckla företaget i framtiden. En egen butik? en fysisk butik. Det var inte ens nått jag egentligen hade funderat på eller ens drömt om.  Men jag tänkte att ska jag drömma stort om framtiden så är det kanske dit jag vill. Min aldeles egna butik.

Idag har jag min webshop. Nu ÄR drömmen den där butiken! En butik med bara mina produkter. Tavlor, reproduktioner, kläder, smycken och olika inredningsprodukter allt med mina desing!  Det är min dröm, min stora dröm! Man ska drömma stort har jag hört ;) 

Varje gång jag går på stan och ser en tom lokal, drömmer jag mig bort på engång!  Jag ser för mig hur bra det skulle bli, vilka färger jag skulle använda, hur jag skulle inreda butiken osv! 

Det finns en tom lokal på stan nu, precis mitt i smeten. Det har varit en typ Resia eller nån sån affär (dom har flyttat  till en större lokal). Det är ingen stor lokal, själva butiksdelen kankse är 30kvm. Jag vill verligen ha den lokalen! Hade jag haft ekonomin att testa hade jag gjort det på engång!  Jag sulle verkligen inte ha nått emot att vinna en större summa pengar nu, så jag skulle kunna verkliggöra min dröm!

Lite Inspirations bilder:
Vitt, svart och rött är färgerna jag vill använda, om nån missade det ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback