Mexi & Angel

Har suttit vid skrivbordet och jobbat i stortsett hela dan :) Svettats som bara den, min lägenhet har idag varit en bastu! :p Men har fått jobbat på bra ändå :)  Några nya tavlor klara och några nya sisser :) Sen har man gjort några annonser. Här under ser ni två av tavlorna jag gjort idag, Mexi och Angel :)
Mexi
A4 - 200kr
A3 - 300kr
Mexi by Beathe Lindbye  www.b-love.se
Angel - svart
A4 - 200kr
A3 - 300kr
Angel - svart by Beathe Lindbye  www.b-love.se
Det är handmålade reproduktioner av tavlor jag gjort.  Maila beställning eller frågor till [email protected]

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; själv gillar jag ju inte att bilda planer. men detta året har jag punkterat upp ord; kaffe, tappa-bort-mormor, nakenbilder, medan födelsedagen och vännerna får vänta tills nästa år eftersom jagi nte vill ha tid för de än :)

2011-06-09 @ 00:40:01
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: emmaohman-Drawings

snygga tryck du gör:)

2011-06-09 @ 07:59:13
URL: http://emmaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback