Sista listan :P

Matvanor:
Bästa maträtt?
Bästa dryck?
Hat dryck och maträtt?
Bästa alkoholdryck?
Använder du smör på smörgåsen?
Smågodis eller färdiga påsar
Favoritglass?
Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Har du mer skor än kläder?
Favoritplagg?
Hatplagg?
Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Vad vill du bli?
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
Är lönen viktigast?
Boende:
Lägenhet eller hus?
Framtidsplaner med boende?
Litet eller jättestort? Drömboende?
Landet eller mitt i stan?
Mysigt eller sterilt?
Lite allt möjligt:
Har du barn? Är otrohet okej?
Älskar du någon?
Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal?
Tycker du om att dricka dig full?
Hemmafest eller krogen?
Matvanor: Enformiga...  e lite kinkig när det gäller mat.  Kan leva på bara taco :P
Bästa maträtt? Taco, Tomatsoppa, Potatis o vitsås :p
Bästa dryck? Det är nog vatten. Sen strawberry daiquiri :D
Hat dryck och maträtt? Hmm.. kaffe och blodpudding kanske...
Bästa alkoholdryck? strawberry daiquiri :D
Använder du smör på smörgåsen? Jupp
Smågodis eller färdiga påsar Smågodis,  då får jag det jag vill ha och inte en massa annat tråk.
Favoritglass? Pistageis med sjokoladebiter :D älskade glass! dock finns den inte här i sverige :(
Shoppingvanor: Shopping galen? Nä inte speciellt. Men skogalen ja :P
Hur mycket shoppar du för varje månad? Privat kanske nån tusing.
Har du mer skor än kläder? JA :D
Favoritplagg? Leggings och brottarlinnen :D
Hatplagg? Harembyxor! Fult som stryk!
Arbete, utbildning: Eget företag, börjar plugga i höst Textil utan gränser :D
Vad vill du bli? Framgångsrik :)  vill att företaget ska ta av och bli super känt ;)
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja :)
Är lönen viktigast? Nej
Boende: i en underbar lägenhet
Framtidsplaner med boende? Vill ha hus så småningom.
Litet eller jättestort? Drömboende? Jättestort behöver det inte vara. Men för att få platts med allt det jag vill så måste det nog va relativt stort :P  Drömmen är att huset ska ligga nere på stan, sentralt. Huset där specsavers ligger i eskilstuna, det är huset jag vill ha!  Där ska det på bottenvåningen vara butik och galleri. Ateljé oxå på bottenvåningen men i en egen lokal. I kjällaren ska lagerlokal och kontoret finnas. På våning två, min privata bostad :) Gud va jag vill ha det huset!!! :P  Mina tankar bara skenar iväg just nu :P  Så tror jag måste hitta på nått, så jag glömmer det :P
Landet eller mitt i stan? Jag är city tjej! Landet blir för lugnt!
Mysigt eller sterilt? Absolut mysigt!
Har du barn? Nej!
Är otrohet okej? Nej.
Älskar du någon? Ja! :)
Betyder familjen mycket för dig? Familjen betyder allt för mig!
Är du lojal? Ja!
Tycker du om att dricka dig full? Är kankse(!?!) lite av en party prinsessa så ;P
Hemmafest eller krogen? Hemmafester är trevligt då o då, men jag vill helst vara på Royal oak :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback