Ännu en lista :P

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Det sista du sa högt:
Det senaste någon sa till dig:
Vad har du druckit idag:
Vad var det senaste du åt:
Vad var det senaste du köpte:
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Vad är det för väder hos dig nu:
Godaste glassmaken:
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Sover du tungt:
Drömmer du mardrömmar:
Trivs du med ditt jobb:
Favoritklädsel:
Favoritlåt just nu:
Vad ser du om du tittar till höger:
Vad gör dig glad just nu:
Vad ska du göra härnäst:
Höger eller vänsterhänt:
Humör just nu:
Favoritgodis:
Kläder just nu:
Sommarplaner:?
Hur många kuddar sover du med:
Spelar du något instrument:
Morgon eller nattmänniska:
Vad är viktigast för dig:
Är du kittlig:
Snarkar du:
Stjärntecken:
Äckligaste insekten:
Längtar du mest efter just nu:
Nämn något som gjorde dig glad igår: Leffe :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov :P
Vad gjorde du för 15 min sedan: Käkade pizza :)
Det sista du sa högt: molle sluta!
Det senaste någon sa till dig: puss hejdå
Vad har du druckit idag: Fanta & Vatten
Vad var det senaste du åt: pizza
Vad var det senaste du köpte: en burk fanta
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: 25grader vamt och blå himmel :D
Godaste glassmaken: Pistageis med sjokoladebiter från Diplom is :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion iallafall... kärlek vet jag inte riktigt.
Sover du tungt: Ja ganska.
Drömmer du mardrömmar: Sällan, kan räkna på en max två händer hur många mardrömmar jag drömt i hela mitt liv.
Trivs du med ditt jobb: ja  :)
Favoritklädsel: Brottarlinne och leggings :D
Favoritlåt just nu: Rock party anthem
Vad ser du om du tittar till höger: en röd vägg och en av mina tavlor.
Vad gör dig glad just nu: Vädret och underbara vänner. Och att inspirationen till konsten flödar på :D
Vad ska du göra härnäst: Jobba med skiserna till ett sett på fyra tavlor :D
Höger eller vänsterhänt: Hööööger :)
Humör just nu: Glad :D
Favoritgodis: Lysmelk
Kläder just nu: tights bara... är så bränd på ryggen, efter dagen :P hahah
Sommarplaner:? Jobba, festa och kanske en resa till norge :)
Hur många kuddar sover du med: En, sen ligger det en till i sängen, som jag lite då o då kramar om :P
Spelar du något instrument: nej, men skulle vilja kunna spela trummor!!!  och kanske piano :)
Morgon eller nattmänniska: NATT absolut!  Ja jobbar så mycket bättre på nätterna! Så det händer ofta (oftare förr, är nog åldern som gör en trött ;P hahahah)  att jag sitter på kvällarna och nätterna och ritar o målar. Lägger mig vid sex-sju på morgonen :P
Vad är viktigast för dig: Mina vänner och familj! *L*
Är du kittlig: lite kankse ;P
Snarkar du: Nej, sover så tyst så folk har ryckt tag i mig :P
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: spindel!
Längtar du mest efter just nu: Plugget i höst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback