Jag har bestämt mig!

Jag har kanske glömt berätta för er, att jag har bestämt mig! Och vad har jag bestämt mig för? Jo, nu ska ni höra. Jag har bestämt mig för att öppna min egen butik :)  Det ska inte längre bara vara en dröm! Om ca 2år kommer det bli verklighet! Ni kankse tycker två år är lång tid och undrar varför. Orsaken är att jag börjar plugga i höst. Jag vill inte bara lägga ner halva min själ och halva min tid på butiken. Så jag väljer att lägga öppningen till sommaren/hösten 2013! Då hinner jag plugga klart och hinner lägga ner HELA min själ i butiksprojektet!  Hinner planera allt och producera allt i tid :) Mitt sortiment kommer utökas med mycket roliga saker :D  Men fortfarande ska allt va min design! 

Så (om man bortser ifrån några rikitgt trista händelser senaste veckan) flyter jag på rosa moln och är kär för tillfället :) Att man kunde känna denna känslan för nått sånt här trodde jag inte, men det kan man alltså :) Jag är kär i min butik :p Så tiden framöver kommer gå åt på studiebesök, letar interiör, levernatörer, ska på mässor osv osv. Ska bli så himla kul! Och här kommer ni få följa min resa,drömmen om butiken,  från dröm till verklighet!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback