B Love eller inte?

Jag har bestämt mig, 99% säker iallafall.  Jag kommer byta namn på företaget. Anledningen till att jag vill byta namn på företaget är den fysiska butiken.  Jag vill ha ett namn som funkar på alla språk, som är lätt att säga.  B Love är inte det. B Love är alltid B Love på alla språk oavsett hur du vrir o vränger på det.  Jag vill ha ett namn man an läsa o säga på alla språk. Jag har stortsett bestämt mig för vad det nya kommer bli, men berättar för er lite senare. Om nån vecka eller så. Jag vill lixom "smaka" lite mer på det, och vara säker på att jag gör rätt val!  Det känns iallafall bra nu :) Känns mera mig :) Nått jag vill bygga mitt varumärke på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback