Nattsnack :p

Jag sitter här och vet inte helt va jag ska skriva...  Jag skötte inte bloggandet igår som jag borde och det är jag besviken på mig själv för. Så idag kommer det lite flera inlägg, måste göra rätt för mig ;p Idag har jag inte jobbat med företaget, jag har umgåtts med vänner o så. Kom hem för ca 1timme sen och hade tänkt lägga mig på engång eftersom jag ska träna "tidigt" (som i min värld, tydligen, som jobbar hela nätterna är typ 12-13 nångång) imorgon, men sen sätter jag mig framför datorn när jag kommer hem och börjar med jobb grejer, det är så typiskt :p Igår jobbade jag ju fram till 0600 på morgonen! Men så kommer det inte bli inatt!  Senast två ska jag lägga mig, vi får väl se hur det går :P Imorgon ska jag träna på mitt älskade friskis, sen har jag lite att fixa på stan. Och sen tänker jag försöka få klart Jennys linne, det svarta med döskalle motivet. Sen vill jag göra klart Ylvis designen! För snart är det bara en vecka till vi ska åka till Bergen och jag ska måla det motivet på två linnen. Så imorgon har jag lite att göra, effektivitet och fokus är två viktiga ord imorgon alltså :p Och absolut fokus, för det har jag haft lite problem med dom sista dagarna :p Kort o gott så var helgen så bra att jag egentligen inte vill att den ska vara slut, så mina tankar vandrar tillbaka dit hela tiden :p  Vi får hoppas att denna helg blir lika bra om inte ännu bättre :)   Nu går jag o lägger mig gott folk! :)  Vi höres!

Lolly by beathe lindbye
Much Love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback