Kort kort

Det blir ett kort kort inlägg nu :)  Det blir Eric's party ikväll :) Jag skulle dock ha varit där för typ snart tre  timmar sen.... men så går det när beathe är själv o ska fixa sig o dricker vin samtidigt..... då har man tur om beathe hinner festen :P  hehe
Just nu siter jag här med glas nummere 4 vitt vin, lyssnar på skit bra fest  musik )och kanske lite goda gammlingar från 90' talet :D ) och sitter här med mitt nya döskalle smycke på :)  Jag e så sjukt nöjd med et alltså  :)  Men sen är jag lite av en döskalle tjej oxå :)  Det är inte min syster vilket e lite tråkigt... hon fick en dotter i augusti och jag tänkte att woho då kan hon ha mina döskalle body på sig :D  men syrran va inte lika postiv till det... :P
Hoppas alla har en suuuper helg :D

Bodyn hittar ni på http://b-love.se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback