Jag blir gaaalen!!!!

Jag får paniiik!!! Jag har inget internet hemma nu så jag har köpt mig mobiltbredband,  och det är den värsta skiten jag någonsin varit med om!!!!  Jag kankse är bortskämd med mina 100mbit! Men ändå, det borde inte ta fyra år att komma in på en sida, om man har turen med på sin sida o faktiskt kommer inn på sidan efter mycket om och men!! Jag hade planer om att börja blogga ganska mycket nu, men det lar sig ju knappt göras, frågan e ju nu om det här ens kommer publiceras! Men jag hoppas det gör det så ni vet varför det är lite tyst här just nu.

Annars önskar jag alla läsare ett gott nytt år, eller god fortsättning (har aldrig hört nån säga så i norge... vi brukar bara säga gott nytt år :p ) Så ses o hörs vi snart igen :)

Puss B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback