BESLUTSÅNGEST #1!!!!

Fetaste jävla beslutsångesten har jag nu kan jag lova!  På väg hem från friskis gick jag in i loppis affären i grannhuset mest för att kolla om han hade några billybokhyllor.  Men det första jag ser är ett ritbord/arkitektbord!! Ett sånt som jag har önskat mig i evigheter!!  Jag köpte ett på IKEA för ett par år sen men jag gillade inte det alls så det lämnade jag tillbaka!  Och orsaken till att jag har beslutsångest nu har inget med priset att göra för det kostar 100kr. Men grejen är den att vart ska jag ha det??  jag har ju inte plats med mer grejer på kontoret! Så ska jag köpa det eller inte? Köper jag det inte kommer jag ångra mig för alltid är jag säker på! Men vart ska jag ha det om jag köper det? Kan det bli så lågt att jag kan putta in det under barbordet, för att bara dra fram det när ag ska använda det? Gud va svårt... Men det är ju som jag säger att jag vet jag kommer ångra mig sjukt mycket om jag inte köper det!!  Så jag får köpa det och antingen hitta en plats i lägenheten/kontoret eller ställa ner det i förrådet (inte för att det är mer plats där egentligen.... för man kommer inte in i det hihihihi...) för att ta fram det när jag får plats eller flyttar till en större lägenhet (eller hus kankse man ska säga.. lägenheten e rädan på 86kvm)  ja.... som sagt beslutsångest det är det jag har nu :p Vad tycker ni jag ska göra?
Bordet ser inte ut som det här, men typ samma modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback