Wohoo... eller inte....

Efter förra inlägget så dog min telefon, alltså den tvärdog! Det gick inte o få igång den överhuvudtaget! Testade så många gånger, tog ut batteriet satte i det igen, testade med laddaren, inget funkade. Inga livstecken var att se!  Så jag klädde på mig för att gå till onoff, ca 2,5km. Sjuk e jag fortfarande och jag skulle börja jobba på friskis om två timmar så jag var smått stressad. När jag hade kommit till parken zoo (typ halvvägs) inser jag att mobilen ligger var hemma, så jag var tvungen att vända om för att hämta mobilen! Kändes ju precis som det jag ville och behövde då.... Men man får väl se det positiva idet att det var bättre att inse det där och inte när man stog inne på onoff :P När jag äntligen kommer till onoff och ger min mobil till killen som jobbar där va tror ni händer då???  JO mobilen hoppar igång!!!! WTF???!?!?!?  Jag testade så många gånger hemma, om och om och om igen, snacka om typiskt :p Hade jag varit frisk så hade det ju inte gjort nått, då hade det bara varit skönt med en promenad :) Men jag höll ju på att dö när jag hade kommit 500meter ifrån huset :s  Så det hade inte gjort nått om jag hade sluppit den där promenaden idag! :p På väg hem då från onoff där killen hade magiska händer, jag älskar han just nu ;) hihi, så visar det sig att mina hörlurar hade gått sönder!  Ena pluppen var ljudlös! Så störigt! Man blir ju sne ihuvudet då ju :P Tycker ni det här låter som en bra dag eller? Inte nog med det så fick jag skavsår oxå :(  Jag kan ju inte påstå att detta har varit min dag direkt! :P  Inte så mycket som gått min väg! MEN min mobil har inte funkar nu, den har inte dött en enda gång sen jag var på onoff idag :D Min underbara mobil funkar :D jag e sååå glad!!!  Haft lite problem med spotify'n bara, men det löser sig :)   Men mobilen funkar så jag e glad :D Nu ska jag kurera mig lite på soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback