Mobilen måste åka på sjukhus igen!

Kul, jätte kul!  Jag hade haft mobilen 6-7veckor när den tvär dog första gången! Sickade in den på service, där var den i tre veckor! När jag fick hem den i måndags hade dom bytt kretskort(light swap) vilket betyder att min telefon nu har ett nytt imei. Jag var så lycklig när jag fick hem den!  Jag hade saknat den så sjukt mycet!  Och vad hände igår då? JO telefonen stängde av sig själv igen! flera gånger! Kul! 5dagar hann jag ha den innan den fucka ur!  Kul o lköpa ny telefon när det bara är problem :(   Det går fortfarande att få igång den så jag avvaktar ett par dagar innan jag lämnar in den!  Hur ska jag klara tre veckor till utan den :O Jag gillar inte det här alls!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback