Dag 7 - Privat - Min bästa vän

Jag kan inte välja en, jag har ett gäng bästa vänner, som betyder oerhört mycket!

Ali mitt hjärta! Sen 2004 har vi haft en otrolig vänskap! Vi är så tighta så alla har trott att vi är mer än bara vänner!  Ali vet allt om mig och jag vet allt om honom :)  Han får mig alltid på bättre humör! Lost of love to you!

Tiina min underbara Tiina! 2005 hittade vi varandra, och även om vi tappade kontakten ett par år där, så har vi nu hittat tillbka till varandra som om vi aldrig varit isär! You an d me baby ♥ Jag älskar dig så otroligt mycket! 

Mia vi har bara känt varandra i tre år men vi hittade varadra snabbt! Perfect match helt enkelt :D

Alex & Beathe & Dennis dom tre bäst vännerna! Vill du ha en får du alla tre!  Min älskade Dennis min nalle björn! Min galna alex!  Folk brukar tycka att vi har en lite konstig vänskap men vi trivs :P Det kommer alltid va oss tre!! Jag älskar er så mycket!
Alex Beathe Dennis

Kommentarer
Postat av: tiina

Älskar dig också <3

2011-02-17 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback