Dag 2 - Privat - Min Första Kärlek

Det var nog Alf tror jag :)  kommer ni ihåg Alf? Den underbart galna Alf :) 


Jag att jag hade flera crushes när jag var liten och var med runt på Tivolit, förutom Alf då alltså den kärleken började oxå på tivolit i tidig ålder.

Min första kärlek...  Yasin! Jag träffade honom när jag gick i åttan, har för mig att det var 1998.  Han visade intresse för mig, men jag var inte alls intresserad! Men han gav inte upp och det är jag glad för idag.  Det var han o jag fram till 2004. Det var mycket fram o tillbaka, och vi bråkade mycket (eller det var vel mest han egentligen, han hade ett galet temprament) men det var alltid han o jag oavsett va som hände! Vi hade många fina stunder! Vi hade så otroligt roligt ihop! Jag saknar han ofta! Vi gled isär och jag flyttade hit, inte mycket o göra åt saken. Även om jag hade stannat och vi inte gett upp så hade nog inte hans familj och religion låtit oss vara tillsammans restan av våra liv...  tyärr..  Han är nu gift och har tre barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback