30 Dagars Listan om hälsa och träning.

Jag hittade den här listan, som är ungefär som den förra listan men handlar om hälsa och träning. Denna kommer jag oxå börja med imorgon :)  Ojoj vad mycket ni kommer veta om mig när dessa 30 dagar är över ;)

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt måtto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva

24. Favoritidrottare
26. Så sover jag

27. Detta klara jag mig inte utan

28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback