Säfsen

Yes, dit åker vi imorgon...  Käns ju som det är rätt place för mig o min familj :P Av 9 pers som åker är det två som vill åka skidor.... Och jag kan då informera om att jag inte är en av dom :P Även om jag är norsk betyder inte det att jag är född med skidor på bena :P  hahaha. jag är en norrman eller norrkvinna :P som inte alls tycker om snö och vinter! :P  Jag hatar att frysa och det gör man ju hela vintern så :P  Jag tycker det är mysigt med snö vid jul & nyår, inge annat :P  hehe

Iallafall dit åker vi imorgon efter Daniel kommer hem från jobbet. Tror nog det kommer bli en mysig helg (innomhus höhö). Jag kommer ta med mig dator så man kan jobba lite under tiden oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback