Ikea kungens kurva

Där har vi varit idag.....  Det är alltså världens största Ikea. Och kanske världens mest plottriga/stökiga Ikea.  Jag hade aldrig varit där tidigare, och vem vet det kankse var sista gången. Jag vet att jag aldrig tänker åka dit några veckor innan jul igen det är hellt säkert iallafall!!  Det va sjuuuk mycket folk där! Vi gick in, insåg att detta inte riktigt var våran grej, sen försökte vi komma oss ut. Vilket inte var det lättaste! Där kan man gå i ring utan att komma nån stans. HAHA

Nu har vi iallafall hämtat våra två Skarbol fåtöljer som ska stå i biblioteket :) Gu' va snygga o sköna dom är <3 

Nu är vi på väg till Ikea västerås :) Vi valde att fixa det vi ska där istället :P  hehe För idag ska vi köpa nytt köksbord. Köksbord för 10 pers ;)  Lagom stort va? hehe. Bjursta blir det :)
Vi hade trott att dagen idag skulle bli relativt lugn och att vi skulle hinna kolla klart på Lost säsong 5 och hinna en bit in i säsong 6. Men det blir nog inte riktigt så ;p  Men några avsnitt ska vi nog hinna med i kväll innan man ska sova  :P

Nä nu e vi strax framme. Så då får jag avsluta. Hoppas ni har en underbar andra advent. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback