God Morgon :)

Det är torsdag o det betyder att nu är det helg :P För idag kommer Daniel hem. Innan det händer ska jag städa, fixa o dona. För på måndag åker jag till Norge :) Ska hem till familjen o fira jul :D Då får jag träffa min Jörgen, som nu är 3 år och 8 månader, igen! Kan knappt vänta! DET är kärlek det! Jag pratade med min moster i helgen, om när jag skulle komma, sen skrev hon till mig vad Jörgen hade sagt då efter vi pratade:  Jørgen: "Mamma, snart kommer min Beathe! Hon kommer snart! Beathe måste skynda sig. Beathe kommer försent snart!" ♥ Han e bara för söt! 

Nä nu ska jag klä på mig o bege mig ut o ner på stan :) Som sagt har jag lite att fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback