Gåtornas Palats

Då har jag äntligen läst klart den! Jag har alla Dan Brown böckerna och har haft gåtornas palats säkert fem år i min bokhylla. Men den boken har jag haft problem med att komme genom! Jag har börjat om säkert 5-6gånger om inte mer. Jag tycker början är så otroligt tråkig, och dom första sidorna, för mig är kritiska. Är dom inte bra, då är det stor chans att jag inte läser klart boken.  Men nu har jag altså läst klart den :) Den blev faktiskt bra när jag kom förbi dom första 50 sidorna typ :) Jag tycker denna boken va bättre än i cirkelns mitt, men cirkeln mitt den började bättre. Iallfall nu är jag som sagt äntligen klar med den. 

Nu kan jag alltså fortsätta med högen med böcker jag köpt dom sista 14dagarna :P för det är x antal böcker :P Dom har jag glömt visa för er. Gör det senare idag :) 

Boken jag ska börja på nu är GucciKrigen, en av böckerna jag köpte i söndags :)  Jag skulle bara in o kika på akademin bokhandeln........... Det slutade med att jag gick därifrån med 6st nya böcker, det var inte riktigt det jag hade tänkt mig :P höhö. Den ena va en almanacka/kalender för 2012, så den räknas inte riktigt, eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback