Beathe & Böcker.

Jag älskar böcker! Men tycker inte om att läsa?! Det går ju inte riktigt ihop....  Jag har ju tillomed en bibliotekshörna hemma. Är det fler som tycker det låter konstigt? :P  hehe. Romaner, fiktiva böcker överlag är inte riktigt min grej. Men fakta böcker, det är något jag älskar! Det samlar jag på mig utan problem!

Utöver det så älskar jag Dan Brown och hans böcker! Älskar just den mystiken han använder. Den här indiana jones grejen. Som da vinci koden, änglar och demoner och hans senaste bok den förlorade symbolen. Det är böcker jag älskar! Så har ni några tips på liknande böcker, som kör lite samma grej, är jag öppen :D Vill ha massa tips :D

Och till min glädje, och kankse daniels förtvivlan (hihi) så finns det ett antikvariat på hörnet av huset vi bor i :D Stog o kollade i fönstret där idag, och såg säkert ett hundratals böcker bara där, jag vill ha i min ägo! Jag bara känner på mig att detta kan bli farligt :P Jag vet att det kommer bli en andy warhol bok och kanske en marily monroe bok imorgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback