Allt blir inte alltid som man tänkt sig....

men inte behöver det bli dåligt för det :P 

En vecka sen jag bloggade sist... va hände där egentligen?  Jag trodde ju jag skulle va själv o få ta det lugnt förra veckan iallafall tills torsdag kväll. Men det blev inte riktigt så.  Det blev massa utgångar. Jäkligt roliga kvällar blev det! Efterfester till 6 på morgonen osv :P Sen kom D hem på torsdagen.  

Torsdagen blev mest en mys kväll med D och Ivory + lilla Alfons och Molle såklart.  Undra om Alfons (hund, jack russel) och Molle (papegoja, svarthuvad vitbukspapegoja) kommer bli goda vänner. Dom verkade inte ha nått imot varandra i helgen iallafall :) Mest ganska nyfikna på varandra :)  

Fredagen var det dukat för Å-fest och Rydell & Quick :) Kan ju faktiskt inte missa dom när dom är i stan! Min underbara vän Mårten är ljustekniker för dom. Han är sjukt jäkla duktig alltså!! :) Jag stannade inte för att hälsa på bandet denna gång. Vi var fööör hungriga :P heheheh

På lördagen var det barnkalas åt Emma min kusin som fyllde 1år i onsdags :) Hon börjar ju bli stor nu, lilla tjejen :) Det var så kul komma dit i lördags för när hon såg mig komma in dörren lyste hela hennes ansikte upp och hon "sprang" fram till mig :) (hon kan ju inte gå än... men ni fattar :P ) På kvällen blev det lite förfest sen en vända förbi Royal Oak (såklart!) o träffade upp Ivory och hennes Daniel :) Sen var det dukat för kvällens, helgens, veckans höjdpunkt Kapten Röd!!! Vilket röj! Vilken konsert! Det var första gången jag så Kapten Röd och det blir absolut inte sista!  När jag får tillbaka min dator som på nått konstigt vis kom sig till Stor Sundby utan att jag visste det, kommer det massa fotton från konserten o dom senaste veckorna :D 

Nu ska jag fortsätta städa lite, eftersom jag får besök från Norge även denna vecka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback