VIP dagar i stockholm!

Yes i helgen ska jag befinna mig i stockholm på Friskis & Svettis VIP dagar :) Vi är ca 20st från våran förening som åker till GIH i stockholm klockan 06.58 imorgon bitti!  Blir nog ingen vända till Royal Oak ikväll inte! Då lär jag nog säkert missa tåget imorgon :P Detta blir andra gången jag är med på VIP dagarna och det ska bli jätte skoj! :) Det blir bl.a. föreläsningar, workshops, träningspass och fest :D Kommer inte riktigt ihåg hur många vi blir men mellan 500-1000 nånstans har jag för mig :) Jag är otroligt nyfiken på vilken artist som kommer va underhållningen på festen :)  Förra gången jag var med var 2009 (det var inga vip dagar 2010..) så fick vi se Brynolf & Ljung två grabbar som trollar. Och som e sjukt bra alltså!!  Det va kul att ha sett dom live "innan alla andra" visste vem dom var, sen började dom ju dyka upp på tv överallt :)

Här är det 4 youtube klipp på Brynolf & Ljung grabarna, 4 av tricken dom hade med på showen mars 2009 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback