Personliga smycken!

Perfekta smycken att ge bort i present, eller ge till dig själv. I priset ingår porto. Vid intresse kontakta mig på [email protected]. Jag är öppen för förslag om du har speciella önskemål.

Armband med namn eller annan text. 99kr
Armand från  www.b-love.se  design beathe lindbye  Namnsmycke, armband med namn.

Halsband med liten bricka, man kan välja att ha texten Amor Vincit Omnia, tre namn eller annan valfri text.  149kr
Halsband från  www.b-love.se  design beathe lindbye  amor vincit omnia

Halsband med hjärta, man kan välja att ha texten Love U, två namn eller annan valfri text.  149r
Halsband av beathe lindbye  www.b-love.se

Halsband med liten bricka, man kan välja att ha texten Amor Vincit Omnia, tre namn eller annan valfri text.  149kr
smycke av beathe lindbye  halsband  amor vincit omnia

Långt halsband med snygg döskalle. 159kr
Långa örhängen med döskalle. 79kr
Paket pris för både halsband och örhängen 199r
Döskalle smycken av beathe lindbye

Halsband med hjärta, man an välja att ha två eller tre namn eller annan valfri text. 149kr
Halsband hjärta www.b-love.se

Namnhalsband, 149kr
namnsmycke namnhalsdand

Vid intresse kontakta mig på [email protected]
Jag gör mera smycken så har du speciella önskemål är det bara att mejla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback